728x90
Dabbe 3

Dabbe 3 izle – Dabbe Bir Cin Vakası Full izle

2012 yılında yapılan dabbe 3 filmi ile karşınızdayız. Dabba 1 ve Dabbe 2 filmleri bildiğiniz üzere bir hayli halk tarafından sevilerek seyredilmiş olan yerli yapımı korku filmleriydi. Buna istinaden bu yılda Dabbe 3 bir cin vakası hd izle filmi ekranlarınıza gelmiş bulunuyor. Dabbe 3 full izle filmini sitemizden tek parça izleme imkanı ile seyredeceksiniz. 120 dakika sürecek olan bu korku filminin yönetmenliğini ise; Hasan Karacadağ üstlenmiştir ve imdb den 4,3 puan almıştır. Dabbe filmini ilk izlediğimde çok iyi derece etkilenmiştim hatta 2 gün boyunca kendime gelememiştir o kadar etkileyici ve gerçekten alınma bir filmdir. Neyse filmin konusu hakkında sizleri bilgilendirmek istiyorum. Sinan ve Ceyda evli ve biricik kızları burcu ile beraber mutlu bir hayat sürmektedirler. Fakat günün birinde bucunun başına bir cin musallat olur ve kızın başından türlü türlü belalar gezmeye başlar. Bu durumu öğrenen ailesi kızlarını bu kötü olaydan kurtarmak için ellerinden geleni en iyi şekilde yapacaklardır. Gerçek bir olaydan esinlenilerek yapılmış bir filmdir. Dabbe bir cin vakası filmini hemen sitemizden seyretmelisiniz. İyi seyirler dileriz bakfilmizle.com sunar.

Yöneticiden Yorum: Dabbe tül arz dabbe filminin ilk serisinin sloganıydı. Film ilk çıktığında bir hayli izlenme rekorlarına doğru koştu. Şimdi ise dabbe filminin son serisi olan bir cin vakası ile karşınızda duruyoruz iyi korkmalar.

kadıköy otel yerli film izle günlük kiralık daireler kadıköyde günlük kiralık daire kiraz mevsimi izle hd film izle web hosting

Bu yazıya 36 yorum yapılmış.

  1. dabbae 3 filmini artik koysanizda izlesek yabancilarin filmini bir sürü var hemen nete koyuyosunuz bi de bizim filmlerimizi koyun

    • Merhaba hasan film nete düşse anında kayacağız ama henüz film piyasada yok anlayışın için teşekkrüler

  2. evet ya koyunda izleyelim artık piyasada yoksa cd alıp yükleyin 🙂

    • Elimizden geleni yapıyoruz henüz cd satan yerlerde de yok malesef ama ilk fırsatta hemen ekleyeceğiz

  3. Arkadaşlar ben size soylemiş olayim, Bu film çıktıktan 1 yıl sonra internete düşecek haberiniz olsun demedı deme.

  4. film çoktan çıktı arkadaşlar youtube filmi feshet miş yani kaldırmış o yüzden açıkmıyo. bide türk filmi yani tükçe dublajla bile uğraşılması ok niye bu kadar beklettiriyolar anlamıyorum yanii fuzuli işler. insanı filmden soğutuyolar yemin ediyorum….

  5. ne komiksin ya dvd çıkmadan masterlarımı youtubeye yukledi karacadag 🙂 böyle bir dvd yok bandrol başvurusu bile yok ben kültür bakanlığında çalışıyorum..2 3 ay sonra araştır yapımcı firma kendi paylaşabilir internet girmeyi bilen biri film çıkmış diye nasıl yazar cehalet biraz kendinizi geliştirin gülünç olmayın

    • Nuray hanım.bilgi almak açısından size ulaşabilmem mumkün müdür acaba?

  6. Artık kimse sinema çekimine de yaklaşmıyor. Sinema sahipleri de korktu artık tabi 🙂

  7. Ya Admin hani nerde su Filim?? Niye daha cikmadiki? Kac ay oldu filim cikali! Hayret bisey ya! -.-

    • Dostum bizde beklemedeyiz çıkınca zaten ekleyeceğiz

  8. son derece süper bir korku filmi birincisinide izlemiştim çok beğendim bunuda çıkınca seyredeceğim

  9. filmin cd si cd DVD satan yerlerde var neden zor ki bu kadar filmi koymak anlamıyroum

  10. Hangi CD dülkkanında satılıyor @cakır? Ben filmi sinemada izledim, arşivime koymak istiyorum ama bir türlü çıkarmadılar dvdsini

  11. Arkadaslar film felan yok. sanirim istedikleri gelire ulasamadilari icin film cikmayacak. bosuna beklemeyelim. musallat ikide de bu kadar bekletildik. Milyonlar harcanan yabanci filmler sinemaya girer girmez eklenirken. bu filmi ve buna benzer türk filmleri bu kadar uzun süre beklememizin bir nedeni var. bu sayfalara sürekli girmek ve bakmak. her giris sayfalarin konuk sayisini artirir ve buda reklam verenlere gösterilir ve ona göre reklam verilenlerden para istegini yükseltir. bak bu kadar sayfamiza giren var, senin reklamin bu kadar kisiya ulasiyor ve ben bu kadar para isterim anlaminda. Yani arkadaslar, oynatiliyoruz. baska aciklamasi yok. hepimiz en azindan günde bir kere bu sayfaya ve yani sira benzer sayfalara günde bir kere kirip bakiyoruz. bence artik girmeyin. protesto eden. ben öyle yapicam. olurda cdisi cikarsa alir bakarim.

    • Merhabalar Dy;

      Biliyorsunuz ki biz film sitesi olarak filmi kendimiz gidip çıkartmıyoruz veya film yapmıyoruz. Filmleri film şirketleri yapmakta olup onlar nezaman isterlerse o zamana vizyona girer ve daha sonrasında ise film internete düştüğünde biz film sitesi olarak filmi sitemize ekleriz ve sizlerin beğenisine sunarız. Hiç bir şekilde oyalama durumu yoktur bizimde elimiz kolumuz bağlı çıkar çıkmaz ekleyeceğiz. Reklam olayına gelince sitemizin devamlılığı için illaki reklam alımı şarttır bir sürü host parası ödüyoruz biz burada elimizden geldiğince sizlere kaliteli film izleme keyfi sunmaya çalışıyoruz.

      Bakfilmizle.com Ekibi

  12. peki admin filmi koymak için elinizden geleni yaptığınızı söylüyosunuz her sefernde ama bu iş neden bu kadar uzadı nerdeyse sene olcak artık en azından burdaki tüm yorum yapan insanlara bi açıklama yapılmalı şu sebepten dolayı film elimzde degil diye butun filmler siteye düştüde neden dabbe 3 yok sebep nedr yani???

    • Betül hanım, film henüz internete düşmedi bu yüzden dolayıda ekleyemiyoruz dışarıda da satılmıyor olsa alıp ben eklicektim ama yok size söz çıkınca ilk bizde

  13. Ilginc, demekki bu film su anki yabanci henüz sinemaya yeni adim atmis filmlerden daha degerli ve ulasilmaz 🙂 Warm Bodies, Smashed, Shootout, Movie 43, The Master ve diyerleri su an sinemalarda oynayan filmlere ben internetten baktim. Sözüm sadece size degil. genelde siz ve sizin gibi sayfalari günceleyen kisilere. Milyonlar harcanan filmlerin bu kadar erken internete düsmesinin yaninda bu filmi hala beklememiz biraz komik, kusura bakmayin. bunun baska bir aciklamasi olmali. Ayni seyi musallat 2 de yasadik. bunun karsin henüz sinemada olan öteki türk filmler henüz satisa gecmeden nasil yayinlaniyor. illaki her zaman satisa girmesini beklediginizi ima ediyor gibisiniz ama pek inandirici olmuyor. sizin sayfanizda sinemaya yeni girmis olan bir cok filmi ben burda izledim. Arkadasa katliyorum, bunun baska bir nedeni olmali.

    • Merhaba Dy inan elimizden gelen birşe olsa ben hemen eklicem ama inan eliminden geldiğince her gün kontrol ediyorum film internete düşer düşmez eklicem.

  14. süper bir film gerçekten süper

  15. Arkdşalr ben oyuncuyum ve bu filmde de oynadım..sinemad ilk gün seyretdim.ama filme bende ulaşamıyorum..film telif hakkı onancıya kadar internete düşmez.düşse bile anında kaldırırlar..bazı bölümler daha önce yayınlandı ama kaldırıldı.yönetmen ne zaman onay veirise.

  16. Hala Cıkmamıs ya ekleyın artık

  17. artık çıksın ya çok güzel ya sabırsızlanıyorum seyretmek için sitenizde bir harika emeğinize sağlık

  18. süper birşey dabbe 1 izlemiştim bunuda seyredeceğim

  19. Filmi ne zaman yukleyeceksiniz ?

    • Beklemedeyiz çıkınca ekleyeceğiz

  20. yanii artık numaranı alcam filmi ekledgnde msj at falan yanii o dereceye geldikkk, site site geziyoruz yaa :D:D:D:D

  21. offf film kaldırılalı 8 ay oldu hağla internete düşmedi normal bi film 1-2 ay sonra internete düşer ama bu film… :@

    • Vallaha 8 ay oldu filim cikali! Ve hala yok! Hayret bisey ya! -.- Hasan Karacadaginin yeni Korkunc filimi cikti ama su filimi hala cikmadi daha ya! Olacak is degil!

  22. arkadaşlar film geçen ağustos ayında vizyona girdi ve o günden beri hala merakla bekliyoruz hiçbir internet sitesinde boşuna aramayın daha filmin dvd sibile çıkmadı adminede hakvermek lazım bukadar insan bende dahil olmaküzre bu filmi merakla bekliyorum keşke sinemada izleseydim ama daha hiçbir yerde yok kara dedelerde böyle olmuştu 1 sene sonra düştü internete

  23. arkadaşlar ben filmi sinemada izledim emin olun izleyebiliceğiniz en korkunç film rec panarolmal falan hikaye filmden bile saymıyorum izledikten sonra, pananormal actvtinin içinde cinlerin kuran ayetlerinin büyülerin olduğunu düşünün çok korkunçtu, benim merak ettiğim sinema çekimi bile yok sizce bu bile saçma değilmi? sinema çekimi illaki olması lazım ama bulunmuyor bence altında başka bir iş var.

  24. aynen filmin sinema çekimi bile yok buda gerçekten ilginc bunun üstüne elcin çıktı biz hala serinin 3 cü filmini izleyemedik bakalım daha nekadar beklicez admin sen de takib et bu filmin meraklısı baya çok haberin olsun:D

  25. Sonunda beklediğiniz dabbe 3 bir cin vakası izle filmi full hd olarak eklenmiş bulunuyor iyi seyirler dileriz

  26. güzel tskkurler

  27. abicim film türk yapımı diye pek gururlanmadım.güzel olmuş ama paranormal activity adlı filmi izlerseniz kameralardan filan ne olduğunu anlarsınız.

Yazı hakkında görüşlerinizi belirtmek istermisiniz?

mobil porno hd porno jigolo İzmir Escort porno film porno seyret porno Beylikdüzü Escort porno film Kuşadası Escort Bayan türbanlı porno izle